Sunday 29 September 2013

jenis manusia: cakap nak A

Cakap nak A je

Satu malam, guwa borak2 dengan adik-adik aku
Cerita pasal justin bieber
Ntah macam mane terborak pasal jenis manusia yg we all anti

*****

"ko kak jah?manusia yg macam mane yg ko benci?" - soal adik no.3 aku 

"banyak dow,tapi aku paling menyampah dengan org yang cakap nak A je. Serabut dow otak kalau ade member jenis camtu" 

"oooooooooooo" - balas si no.3 dengan memek muke buat2 paham

"oooooooo plak, ko ni tau x ape maknenye cakap nak "A" je tu? - soal aku balik bile tgk muke die bekerut

"taula,aku bukan bodoh sangat"

"cube ko cakap sikit kt akak ko ni ape tu cakap nak "A" je"

"bukan susah. Tgk ni , "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" " 

"pang!!!!!" - bunyi pelempang aku yang hinggap tepat muke beliau

****

Maksud cakap nak "A" je :

Mengikut kamus dewan makan, golongan cakap nak "A" ni adelah golongan manusia yang bile bercakap suke mengagungkan diri sendiri,jenis taknak kalah bile bercerite, cerite lebat. Konon semua bende dalam dunia ni die tau. Jenis yang org lain takkan betol.tiada yang betol melainkan die.

Annoying kan golongan ni?

p/s : aku jenis yang cakap nak "B" je


No comments:

Post a Comment