Thursday 3 October 2013

Eh serius kau nak kahwin?

Kahwin benda yang menyeronokkan.
tapi datang juga dengan pekej kesukaran.
k. cukup intro. 


Dia sumone..
yang tak pernah nak kaver ensem..nak kaver smart..nak kaver macho bile ade depan aku..
tu membuatkan aku cukup cukup selesa bila bersama dengannya..
aku nak kentut..aku lepas je..
aku rasa nak menangis..aku menangis je..
aku rasa nak sedawa..aku hembus je..
die pon sama jugak..so tak kesah la kan..
kitorang sama sama tak kesah..sejak dari dulu sampai la ke sekarang ni hah..

still got 13 days more..gila tak berdebar nak kawen..
sebelum ni kemain lagi aku rasa jiwa raga kental tak berdebar..
kononnya lah..bila dah tak sampai berapa hari lagi..hambek ko nak..
berdebor tak hengat..sampai kekadang terasa macam nak uk uk..
mana tak berdebor..nikah kawen bukan perkara kecik..
bukan sekadar perkara suwit suwit..
ada perkara yang lebih besar dari segala benda tu..
iaitu tanggungjawab...
so bila dah nama tanggungjawab..
maka otometik akan terpikulnya satu amanah di pundak bahu masing masing..
dalam masa dok pikul amanah tu la..
perlu ada toleransi..
ada kesefahaman..
tolak ansur..
baru ada suwit suwit gitu..


ni wedding cake aku,jemput2 la dtg.



No comments:

Post a Comment