Friday 7 June 2013

Kenapa aku tak melancong

Lepak adalah budaya tak sihat.
Tadi teguk sirap kat kedai mamat janda.
Tengok senetron 'sebenarnya aku isteri dia' sambil lepak. sebab rumah ada tv tapi nak rasa feel layan cite sambil sembang sembang. Dalam kes ni lepak dibenarkan.
Sambil melepak member bukak cerita pasal melancong

Best!
Ada yang dah pergi london.hongkong.LA.california.amsterdam.paris.tokyo.tomyam.barcalona.rome.milan.paling cikai singapore.
Sampai part aku.

Sorry la brader. aku tak pernah pergi melancong luar malaysia pon

Lol! selekeh gile. gaji banyak. bujang. tapi tak melancong. rugi dow - timah.30. ejekutif.

Gile kesian dow - nita. 27. kerje swasta.

Yang lain tumpang gelak.


Aku tarik napas. pandang muka sorang sorang lantas berkata :

Ustad aku cakap.kalau duit banyak pegi haji dulu. tak pon umrah. kalau dah sempurna kedua duanya barula pergi melancong. kalau Allah tanya kenapa tak pergi haji. takkan nak jawab duit habis shopping kat paris. - jawapan padu aku yang mensunyisepikan kedai mamat janda buat seketika.

Korang dah daftar haji ke? - saja tambah kasi lagi panas


Sekian. -_-


Best tak uncle superman???

No comments:

Post a Comment