Tuesday 6 August 2013

Ucapan raya dari perantauan


Hai

Assalamualaikum

Eceli aku nak wt video nak kasi ucapn raya mcm org2 y penah wt guna keekkk tu...
namun memandangkn aku punya voice mengalahkan avril lavigne dan aku punya muka terlebih comel. maka terpaksa la aku kuburkan hasrat murni aku tu, bkan pe,.susah org lain nak cari mkn nati.ceit,bajet retis ajo

Jadi harap korang terima lah ucapan secara manual.baca lah dengan nada seperti hang pa sume baru dapat kad raya sebesar pintu gergasi okeh.

Insyallah, kalu ank bulan kelihatan, lusa kita yg beragama islam akan menyambut bulan syawal. sempena dengan itu, aku ingin memohon kemaafaan atas tindak tanduk penulisan yg aku selalu post. y mn ada terguris ati tu.den mnta maaf la.den bukan sajo2 nk buat kome sume terasa.tapi kdg2 cakap lembut2 tak guna.kasi hentam kuat2 br ati kito sume ni tergerak. lagipun setiap apo y den tulis, bukan untuk kome shj.tp buat nasihat untuk diri ini juga.

kepada kawan2 yang knl aku, terutama kwn baik aku yg sllu ada time aku susah dan senang (sory byk2 aku tak tulis nama siapa..byk sgt..nt tulis, tertinggal..terasa ati plok..kira umum la ek) ,,terima kasih sebab sudi mengambil berat tentang aku, mnta maaf atas silap sepnnjg kita berkwn dan mnta maaf buat korang sakit kple melayan kerenah aku ni,serius, aku try nak jadi matang depan korang. namun hampa..sifat semulajadi aku ni mmg ssh nk pisahkan.heee..

buat pakcik2 yg suka pggil aku mek jah..terima kasih kerana sudi berkawan dengan aku nih..wlpn kita knl secara alam maya.sesungguhnya perkenalan ini memberi aku seribu pengalaman.cewah..mual guna ayat senimental.mnta maaf yea pakcik bikin otak pkcik kusut masai.

okeh, buat atuk superman dan kdg2 jadi ultraman.terima kasih kerana sudi merelakan diri menjadi sbgai watak utama dlm penghasilan karya aku nih. wlpn mung selalu mnyampah, tegur aku jangan post, jgn terlampau merevealkan diri mung.aku tetap berdegil jugak.terima kasih lah  sb sudi layan kerenah aku y biol ini. aku mnta maaf sb selalu buli mung. pas raya aku buli mung lagi deh!  aku tau mung suka aku buli mung tiap hari.

dan last sekali, buat pembaca yang selalu baca blog aku nih, samaada yang follow aku atau tidak, aku tak kisah pun kalu tak follow..alhamdulillah, dalam bulan ramadhan ni,aku perasan aku punya overall stats meningkat sebnyak 1.5k. terima kasih sngat kepada yang sudi menjengah kat blog ni..harap apa yang aku update, boleh dijadikan pedoman, yg mn buruk terutama gaya percakapan tu xsoh nak ikut sgt la..amik y baik2 ajo deh.;)


terimalah nyanyian daripada aku..kikikiki



okeh la pembaca2 sekalian.sebelum nak menutup tirai kain meroh ni..nak habaq ni..mulai esok dan spnjg raya, aku tak update blog cam biasa..spend time ngan family..besa lah..anak solehah..kiki..insyallah, esok pagi aku nk terbang balik ke tanah air..doakan perjalanan aku slmt.

pergi bandar masuk pasar raya
beli sardin dalam tin
selamat hari raya
maaf zahir dan batin



p/s;siapa2 nak kasi duit raya kt aku bleh bank ink kn duit raya anda ke 0613554687854543 (jiwaUsbank) :P

No comments:

Post a Comment