Sunday 10 February 2013

Pelangi pudar warna

Ini hidup saya..
Putih..sunyi..sepi..
Setiap hari sama saja..
Sehingga lah awak hadir dalam hidup saya..
Saya ingat lagi bagaimana uniknya perkenalan kita..
Sejak dari itu, ke mana saya pergi awak sentiasa berada dalam poket saya..
Awak cukup suka cerita tentang diri awak..
Dan saya jugak suka bercerita tentang diri saya..
Setiap kali saya bersedih, awak selalu datang menceriakan saya..
Kadang kadang, saya pula jadi bahan ketawa awak..
Akhirnya kita sama sama gembira..
Tapi..
Bahagia yang kita rasa tak selalu kekal lama..
Silap saya jugak..
Awak mulai menjauhkan saya..
Kini..
Hidup saya kembali seperti sedia kala..
Kosong tanpa warna..



if only i could reach the rainbow, i would pull it down and put your name on it, then put it back in the sky, so people would know how colourful my life has been with you in it... 





No comments:

Post a Comment