Monday 6 May 2013

Kesian tunang saya.

Perhatian : Ini adalah kisah benar.

Aku kadang kadang kesian tengok tunang aku.
Dapat tunang macam aku.
Tiap tiap hari busy. kononnya.
Tak cantik tapi baik.-_-

Aku tetiba teringat.
Ada satu hari, mood jiwang beliau datang secara tiba tiba tanpa di duga.
tengah tengah aku ber'sms', beliau send sms berbunyi

"cuba Jah tengok kat luar, cantik sangat bulan dan bintang malam ini." - lebih kurang camtu la bunyi dia.

dengan kecomelan aku membalas:

"jaga jaga awak, ada transformers kat bulan tu.."- merujuk kepada filem transformers dark of moon.

terus terspoil mood jiwang beliau. kesian..

****

Aku jugak jenis yang suka memuji lelaki lelaki lain.
Jenis perempuan yang degil.
Jenis yang suka menjawab dan menganjing.
Aku tau dia tensen dengan aku.
Kesian dia.

Kepada beliau. Selamat hari selasa esok.
Maaf sebab jadi tunang yang nakal. tapi comel. wek!
terima kasih sebab sudi layan kerenah saya.



p/s: gambar? tak elok tayang gambar.

p/s: gile, terasa macam budak darjah enam buat entry macam ni.





#terima kasih sebab awak selalu ada walaupun banyak ujian menghalang. terima kasih sebab stalker saya secara jauh jauh walaupun masa tu kita takde apa apa relation. T_T

















No comments:

Post a Comment