Monday, 29 April 2013

Tolonglah, pedih sangat rasa =(

Sejak dari semalam, kehidupan aku penuh tertekan. Hurm, sedih dan pedih sangat, sampaikan kat opis pun aku tak mampu nak mengfokuskan diri pada kerja, sejak dari pukul 9 pagi semalam lagi, keadaan aku boleh digambarkan seperti di dalam gambar ini;





















Sebabnya adalah;

















tolonglah sape sape yang tahu macam mana nak hilangkan resdung yang amat menyakitkan ini.aku bagi sepuluh hinggit.
bijik mata dah lebam lebam.
timbul beberapa ketol bengkak bengkak halus kat muka rasa nak cekik cekik je.
hingus, tak payah nak cakap lah. dah meleleh leleh boleh buat kuah megi lagi.

Sekian.


p/s: cantik tak lukisan aku lukis guna paint? boleh lawan reddit <-- orang paling power guna paint. tak?? kikikiki










No comments:

Post a Comment