Saturday 13 July 2013

eh, dh buka pose.

alhamdulillah selesai sudah tarawih dibulan ramadhan..punye la meriah gaban takyah nak cakap..dah macam rupe semayang kat tengah tengah bandor palestin yang kena serang dek tentera rejim yahudi dah gamaknya.bummm bam bumm bammm...anak sape la yang kurang pengajaran sungguh dok maen mercun seludup mase orang dok tengah semayang..malam esok aku nak babap dengan batang tebu..

pestaim sambut ramadhan dengan blog..sumer benda rasa cam nak citer dalam masa satu hari..over exsaited+overdoss pulak rasanya..dedulu masa time belum lagi berbulu..maksud aku masa kanak-kanak..punyer la liat jugak rasanya nak berpose..kalo abah ngn ma tak janji nak bagi upah nanti hari raya..hareeemm jugak rasanya nak berpose dengan setulus ikhlas dari hati..maka macam macam cara jugak dibuat agar puasa itu terbatal dengan seniriknya..

-cuba korek idong dan telinga sampai tenggelam due batang jari dalam rongga rongga tersebut depan ma dan abah..dengan harapan mereka sedar bahawasanya puasa aku dah terrrbatalll....cara ini juga boleh digunakan untuk mereka yang bermusafir dan tiada bekalan makanan..jika hendak mengambil pahal sunat berbuka awal..koreklah rongga2 yang berdekatan dengan korekan2 yang cukup dalam..

-buat muke monyokk...lepas tu buat2 keracunan makanan mungkin disebabkan murtabak yang dibeli dibazar ramadhan semalam dan tiba2 je buat muntah..kalo ma nga abah tanya pehal tak puasa..jawab je la tadi dah muntah...

-mandi sungai ataupon berendam dalam tab..pas tu cube jugak untuk kentut dalam air..yang ni member aku ajor..sebab kalo dah terkentut..maka ruangan laluan angin tersebut akan sedikit terbukak dan ianya akan membenarkan air untuk masuk kedalamnya dengan penuh kesengajaan..

dan aku yakin bahawa macam macam lagi taktik taktik kotor untuk membatalkan puasa pada satu ketika dahulu..sekang ni dah tak buat dah keje2 lahanat camtu..dosa..ekekeke


No comments:

Post a Comment