Thursday 25 July 2013

episod akhir

Satu fakta klasik.
Aku sangat suke bace doraemon.
Lagi best layan doraemon dari baca novel melayu/tengok drama melayu yang really predictable.


Abah aku selalu marah, kate beliau doraemon ni langsung takde pekdah bacenye.
buang mase.
tapi ade aku kesah? aku  punye hobi. dan aku  percaya. ade alat2/ciptaan doraemon yang satu hari nanti boleh direalitikan. macam tak logik kan. tapi mane logiknye handfon dan kapal terbang 1000 tahun dulu?sebab ade orang yang berpikiran macam aku  ni la wujudnye teknologi. nak harapkan minded orang2 tue yang semua tak logik?sampai bile2 la everyone can't fly.HAHA


nah. sebagai tribute ketagihan aku pada doraemon, aku persembahkan, episod akhir doraemon bagi yang tak pernah tau camne endingnye

 













p/s : paham? mesti ramai tak paham.hehe sebenarnye byk sgt pusing2 cerite doraemon ni.

Actually,die mengisahkan nobita si budak yg lembab mase kecik yg selalu mintak tolong doraemon
pastu 1 hari doraemon rosak.
Sejak tu nobita berubah.jadik rajin dan pandai.lagi pandai dari deisuke(budak pandai skolah die)
Semata2 untuk hidupkan semula doraemon dan hantar doraemon kembali kezaman beliau kecik.
Faham x?ade unsur2 cite terminator.hehe



No comments:

Post a Comment